Ako sa vám darí v podnikaní ?

Darí sa, či nedarí ? Ide všetko ako po masle, alebo máte opakujúce sa problémy so splatnosťou faktúr ? Stíhate platiť svojim dodávateľom ? Vznikajú problémy so zamestnancami ? Komplikujú sa zakázky ? Na úvod síce pár nie príliš radostných otázok, ale niekedy treba hľadať odpovede aj v iných úrovniach nášho bytia.

Príčin môže byť samozrejme viac. Častokrát je to aj o nastavení hlavy, životných obdobiach, situácii na trhu. Pokiaľ ale niektoré problémy pretrvávajú príliš dlho, a máte pocit, že ste vyskúšali už fakt všetko, asi je čas využiť aj poznatky Feng Shui. Analýza dokáže odkryť skutočne zaujímavé súvislosti …

Jedným z najdôležitejších faktorov je hlavný vstup do sídla vašej spločnosti. Ak máte menšiu firmu, pravdepodobne máte len jednu – dve kancelárie, sídlite v prenajatých priestoroch. Aj tu je dôležité, akú kvalitu má energia vstupných dverí. Dverami prúdia rozličné energie, a tie spôsobujú určité konkrétne deje.

Metóda, ktorou sa určí kvalita energie (zjednodušene dobrá alebo zlá energia) sa nazýva „Metóda 24 vstupov“. Neznamená to, že máte ihneď zabaliť svoje podnikanie. Ide skôr o to, koľko energie musíte vydať, aby ste dosiahli určitý stupeň úspechu. Isto to poznáte, niekto sa ešte len zobudí a už má zarobené, a druhý maká celé dni a nemá ani polovicu zárobku ako ten prvý.

Niekedy môže byť jediným riešením len zmena sídla spoločnosti.

Metóda 24 vchodov definuje tieto vchody:

Zlé:

  • zlý vchod pre peniaze
  • zlý vchod zvlášť pre kariéru
  • zlý vchod škandály a zlá reputácia
  • zlý vchod všeobecne
  • zlý vchod separácia
  • zlý vchod krach projektov
  • zlý vchod choroby

Dobré:

  • dobrý vchod pre zmeny
  • dobrý vchod zvlášť pre ľudí
  • dobrý vchod pre zdravie a ľudí
  • dobrý vchod všeobecne
  • dobrý vchod zvlášť pre peniaze
  • dobrý vchod pre manželstvo
  • dobrý vchod pre ľudí všeobecne
  • dobrý vchod pre peniaze a kariéru
  • dobrý vchod pre štúdium
  • dobrý vchod pre slávu a popularitu

Tendencia hlavného vchodu do budovy, alebo vstupu do kancelárie, či iných podnikateľských priestorov sa dá určiť na základe presného zamerania svetových strán kompasom a následnou analýzou priestoru. Potom prichádzajú možné riešenia.

Share This